نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تزریق ژل و بوتاکس برای جوانسازی یا برجسته سازی قسمتی از صورت، ژل هایی به پوست تزریق می شود که هر مرد یا زنی در هر سنی ممکن است وسوسه شود روی صورت خود انجام دهد.

انواع مختلفی از ژل ها برای تزریق وجود دارد که همه آنها مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا هستند، اما محبوب ترین ژل هایی که برای تزریق استفاده می شود اسید هیالورونیک است.

 

دلیل محبوبیت این ژل به جز فرم دهی و فرم دهی، دیگر خواص آن است. در واقع می توان گفت که این ماده به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و به عنوان روان کننده طبیعی بافت های همبند، مفاصل بدن، چشم ها و پوست عمل می کند. در نتیجه استفاده از آن می تواند رطوبت و کیفیت پوست را (با جذب آب به سطح زیرین) بهبود بخشد. همچنین به تدریج پوست شما را افزایش می دهد.

تزریق ژل و بوتاکس، اگر شما هم می خواهید پوستی سالم و جوان داشته باشید و چین و چروک هایی که به دلایل مختلف از جمله: افزایش سن، تاثیر آفتاب بر روی پوست، وراثت و سبک زندگی روی پوست ایجاد شده اند، از بین بردن این تزریق ها ممکن است درست باشد. برای شما. ما در کلینیک خود تمامی این خدمات را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهیم.

استفاده از تزریق ژل در کلینیک ما
حجم اجزای صورت را افزایش دهید
تزریق ژل لب و تقویت لب (پروتز لب)
بزرگ کردن چانه یا پروتز چانه
هایلایت گونه یا پروتز گونه
ژل های تزریقی در چه مناطقی مفید هستند؟
با تزریق ژل در کلینیک آوینا بلافاصله حجم از دست رفته را به پوست خود برمی گردانید.

 

 

چین و چروک هایی که از خطوط لبخند دو طرف پایین بینی شروع شده و تا گوشه های دهان ادامه دارند در این روش از بین می روند.
با برخی از انواع، می توان گودی زیر چشم یا فرورفتگی های برخی از قسمت های پوست را کاهش داد.
علاوه بر این از ژل ها برای افزایش حجم لب ها، گونه ها و رفع خط اخم که با بوتاکس پاک نمی شود استفاده می شود.

مزایای تزریق ژل در کلینیک آوینا
بلافاصله پس از پایان تزریق نتایج مثبت بگیرید
روش غیر تهاجمی و بدون نیاز به جراحی
بدون بهبودی و استراحت بعد از تزریق
به نتایج کاملا طبیعی دست پیدا کنید
درصد بالایی از رضایت مشتریان از نتایج این روش
بدون نیاز به مسکن و بی حس کننده
قابل اجرا در یک جلسه 20 دقیقه ای
دارای گواهی ایمنی و بهداشت از سازمان غذا و دارو، قابلیت برگشت و اصلاح نتیجه تزریق در صورت نارضایتی
ناکارآمدی در نشان دادن حالات چهره مانند لبخند، اخم و…

 

در صورت نیاز به تزریق در هر قسمت از صورت خود می توانید با کلینیک آوینا تماس بگیرید و پس از مشاوره توسط پزشک مجرب و مجرب بهترین روش تزریق ژل را انتخاب کنید و با تزریق ژل به نتیجه مطلوب برسید. از یک جلسه بگیرید

بوتاکس
حقایقی در مورد بوتاکس ممکن است ندانید که بوتاکس یک پروتئین طبیعی خالص است که در دوزهای بسیار کم تزریق می شود، اثر این پروتئین معمولاً محدود به محل تزریق است و به سایر قسمت های بدن سرایت نمی کند، بوتاکس مورد تایید است. سازمان غذا و داروی ایالات متحده و استفاده بالینی 20 ساله آن ثابت می کند که کاملاً بی خطر است.

تزریق ژل و بوتاکس، بوتاکس مخفف سم بوتولینوم است. تزریق مقدار کمی از این ماده به طور مستقیم به عضله می تواند فعالیت آن را کاهش دهد و خطوطی را که در نتیجه کار بیش از حد روی صورت است از بین ببرد و در نتیجه چهره را جوان تر و شاداب تر نشان دهد. نظر می‌رسد.

این روش کاملاً سریع و نسبتاً غیر تهاجمی است. برای درمان چین و چروک پیشانی و کناره های چشم، در مناطقی که حرکت ماهیچه ها ضروری نیست، می توان از بوتاکس برای جلوگیری از ایجاد و ایجاد چین و چروک های پوستی استفاده کرد.

 

http://darichesalamat.ir/



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تشخیص کابل شارژر اصل هوآوی امروزه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، زیرا نمونه های تقلبی این محصول در بازار به وفور یافت می شود و افراد را با خرید آن متحمل ضرر و زیان هنگفتی می کند.

به همین دلیل، برای جلوگیری از هزینه های گم شدن شارژر تقلبی هواوی، باید در شناسایی نمونه اصلی مهارت داشته باشید.

البته کسب این مهارت چندان هم سخت و پیچیده نیست، زیرا تنها باید ویژگی های کابل شارژر اصلی هواوی را بدانید و آن را از نمونه های تقلبی مشابه تشخیص دهید. داشتن این مهارت و شناخت کابل شارژر اصلی هواوی به شما کمک می کند از عواقب و ضررهایی مانند موارد زیر جلوگیری کنید:

خرابی اولیه سر سوکت کابل
راندمان پایین باتری موبایل هواوی و خرابی آن
اختلال در عملکرد موبایل
و…
این موارد و مواردی از این دست، خرید کابل شارژر اصل هواوی را بسیار مهم کرده و مورد توجه ویژه متقاضیان قرار گرفته است.

چگونه کابل شارژر اصلی هواوی را تشخیص دهیم؟ | رسانه شیکاگو
در واقع اگر بتوانید این موضوع را تشخیص دهید و بتوانید محصول اصلی را تهیه کنید، می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید و اگر کابل شارژر خود را به درستی نگهداری کنید، نیازی به تعویض آن ندارید، زیرا شارژرهای اصلی و اگر به درستی نگهداری شود، عمر طولانی خواهد داشت. طول عمر، که قطعا بازدهی بسیار مطلوب و کارآمدی را ارائه می دهد.

اکنون که به اهمیت این موضوع پی برده اید، قطعا مشتاق هستید که بدانید چگونه کابل شارژر هواوی را تشخیص دهید و ویژگی های بارز این محصول چیست؟ در ادامه همیشه بهتر و بهتر توضیح داده ایم که قطعا دانستن آنها برای متقاضیان کابل شارژر هواوی بسیار مثمر ثمر خواهد بود پس با ما همراه باشید.

ویژگی های کابل شارژر اصلی هواوی

شارژر اصلی هواوی دارای ویژگی هایی است که دانستن آن ها را به شدت توصیه می کنیم، این ویژگی ها متعدد و قابل توجه هستند.

از آنجایی که این امر بسیار مهم و حیاتی تلقی می شود، در پایین سعی کرده ایم بارزترین و قابل تشخیص ترین ویژگی های کابل شارژر هواوی را بیاوریم که عبارتند از:

کابل های شارژر اصلی هواوی عمدتاً در محدوده 1 تا 1.5 متر تا 2 متر قرار دارند، بنابراین اگر کابل کوچکتر یا بزرگتر از این ارقام باشد تقلبی تلقی می شود. لازم به ذکر است کابل هایی که ابعادی بیش از دو متر دارند، زمان بسیار بیشتری برای شارژ گوشی موبایل نیاز دارند که در نهایت منجر به خرابی آن می شود. شارژرهای موبایل هواوی بهترین کیفیت را دارند.
توجه داشته باشید که کابل اصلی دیتا است، یعنی می توانید از آن برای اتصال تلفن همراه خود به رایانه استفاده کنید. البته کابل هایی که دیتا دارند فقط اورجینال نیستند. اما کابل هایی که این قابلیت را ندارند قطعا غیر استاندارد و تقلبی هستند.
یکی دیگر از ویژگی های بارز کابل اصلی هواوی نوع و جنس پوشش آن است. روکش نشان دهنده اصالت این محصول است که از پلاستیک ساخته شده و از نرمی مناسبی برخوردار است. روکش های فلزی و پنبه ای همیشه برای کابل های تقلبی هستند.
رنگ کابل اصلی هواوی همیشه سفید یا مشکی است و امکان داشتن رنگ های فانتزی غیر از این دو وجود ندارد.
کابل های اصلی به دلیل جنس مطلوبی که دارند انعطاف پذیر و نرم هستند. در حالی که کابل های غیر استاندارد خشک و غیر قابل انعطاف هستند.
از ویژگی های اصلی کابل های اصلی می توان به دو سر کابل اشاره کرد. این قسمت ها باید همیشه شفاف و بدون اعوجاج باشند. به عبارت دیگر نمونه های اصلی دارای سرهای شفاف و کاملا صاف هستند.
اگر پین های کابل مات و شبیه هم نباشند، مصداق تقلبی بودن آن است. از دیگر ویژگی های کابل شارژر اصلی هوآوی می توان به پین ​​های شفاف و مشابه کاملا واضح اشاره کرد.
کابلی که به سختی وارد سوکت موبایل می شود نشان دهنده تقلبی بودن آن است.
پس از اتصال کابل به سوکت گوشی، اگر آن را آویزان کنید و کابل از گوشی جدا نشده باشد، کابل اصلی است، زیرا این پارامتری است که صحت آن را نشان می دهد. این یکی از جالب ترین و اثبات شده ترین اقداماتی است که اصالت کابل های شارژر هواوی را نشان می دهد.
سری کابل های تقلبی همیشه طولانی تر از نمونه های اصلی است.
نوشته روی کابل های اصلی کمی تار است، در حالی که کابل های تقلبی نوشته کاملا واضحی دارند. این موضوع در مورد نوشته روی دو سری کابل نیز صادق است.
کابل اصلی است که بعد از اتصال به سری یا آداپتور شارژر قسمت فلزی آن مشخص نیست.
کابل های اصلی جرم سبکی دارند.
مونتاژ کابل های اصلی هواوی بسیار با کیفیت و بدون مشکل می باشد.
قیمت کابل شارژر اورجینال بسیار بالاتر از تقلبی است.

 

 

https://fonishop.com/product-category/charger-cable/huawei-charger/

 



:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1401 | نظرات ()